יום שלישי , מרץ 19 2024
ראשי / חדשות / גיבור! סיפורו המדהים של הכלב ג'ורג'

גיבור! סיפורו המדהים של הכלב ג'ורג'

ראסל טרייר

זה ארע ב-29.4.2007. משפחתו של הכלב ג'ורג', מגזע ג'ק ראסל טרייר, חזרה מסיבוב קניות בעיירה מאנאיה, שבניו זילנד כאשר ג'ורג' היה איתם. בדרך פגש הכלב ג'ורג' כ-5 ילדים בגילאים הנעים מ-3 עד 12 והחל לשחק איתם. הילדים נהנו מאוד מהמשחק עם ג'ורג' כי הוא היה חברותי, שמח, חם ואהב מאוד לשחק עם ילדים.

לפתע, באמצע המשחק הגיחו זוג כלבי פיטבול ואלו החלו לתקוף את הילדים שאיתם שיחק ג'ורג'. ג'ורג' הבין מהר מאוד מה קורה ומיד נחלץ להגן על הילדים הקטנים. הוא ניסה לחצוץ בין שיניהם החדות של צמד הפיטבולים לבין הילדים, נבח וניסה לגונן עליהם בכל כוחו. לרוע המזל הצליחו הפיטבולים לפצוע באורח קשה מאוד את הכלב ג'ורג'.

אחד הילדים סיפר: "ג'ורג' ניסה להזיז את הכלבים שניסו לתקוף אותנו. הוא הגן עלינו ממש. הוא נבח עליהם וניסה להבריח אותם בכוח. אבל בסוף הם נשכו אותו ופצעו אותו".

הפציעות של ג'ורג' היו קשות, קשות מאוד. הבעלים של ג'ורג', אלן גאיי, נאלץ להרדים אותו, כי לא היה לו שום סיכוי להחלים. בנוסף, נתפסו גם צמד הפיטבולים הסוררים שתקפו את הילדים ואת ג'ורג' וגם הם הורדמו, בהוראת הרשויות המקומיות.

אך הסיפור של ג'ורג' לא נגמר עם מותו הטרגי. כי סיפורם של גיבורים אף פעם לא נגמר.

האגודה הניו זילנדית לשימור בעלי חיים החליטה להעניק לכלב ג'ורג' מדליה לאות הגבורה שהפגין בניסיונותיו להציל את הילדים. את המדליה העניקו לג'ורג' בבית הספר שבו למדו הילדים שנפצעו מהפיטבולים. לוחם ותיק ומעוטר שעבר את מלחמת וייטנאם הציע לשלוח גם את עיטורי הלבבות הסגולים שהוא קיבל על הישגיו הצבאיים לטקס, כדי לחלוק לכלב ג'ורג' כבוד אחרון, כבוד של גיבורים אמתיים.

ואם לא די בכך, אז פסל ברונזה גדול עוצב בדמותו והוצב במרכז העיירה מאנאיה. לבסוף, בשנת 2009 זכה הכלב הגיבור ג'ורג' אף למדליה ממושל ניו זילנד שניתנה מטעמה של לא אחרת ממלכת אנגליה.

טייסט אוף דה ווילד - Taste Of The Wild

אודות הכותב שירלי קרביץ

שירלי כותבת ועורכת עבור מגזין פט-מרקט. בין היתר מגדלת 3 חתולים לתפארת מדינת ישראל.

כתיבת תגובה