יום שישי , אפריל 26 2024
ראשי / הטסת בעלי חיים: התנהלות מול חברת התעופה

הטסת בעלי חיים: התנהלות מול חברת התעופה

חתול ואישה

אנשים זקוקים לשירותי הטסת בעלי חיים מסיבות רבות. הם יוצאים לחופשה, לנסיעת עסקים או שהם עוברים להתגורר בחו"ל. למרות שכולנו רוצים את האפשרות לטוס עם חיית המחמד שלנו כשהיא איתנו במהלך הטיסה, מצב זה אינו אפשרי אם חיית המחמד שלכם גדולה או שוקלת יותר מ-15 קילוגרמים. האפשרות היחידה שנותרת היא הטסה בתא המטען.

למרות כל החששות הנוגעות להטסת בעלי חיים בתא המטען של חברות התעופה, מיליוני בעלי חיים נשלחים מדי שנה, והמספרים המעידים על תקריות נמוכים להפליא. אמנם, כשמדובר בחיית המחמד שלכם, המספרים לא מעניינים אתכם במיוחד, אך אם תקפידו על הכללים, גם הטיסה שלכם תעבור בשלום.
ניתן לנקוט בצעדים רבים על מנת למקסם את הבטיחות של תהליך הטסת בעלי חיים הטסים בתא המטען של חברת התעופה.

ביקור מקדים אצל הווטרינר

חשוב להתייעץ עם הווטרינר לפני הנסיעה, שכן חיות מחמד שאינן בריאות לא יעברו בשלום את לחץ הטיסה. אם חשוב שתטוסו, השאירו אותם בבית עם מישהו שישמור עליהם, או העבירו אותם למעון כלבים לפרק זמן קצוב.

בחירה קפדנית של מסלול הטיסה

הטסת בעלי חיים הכרוכה בהחלפת טיסות מפעילה לחץ על חיית המחמד. לכן, אם ניתן, מומלץ לבחור חברת תעופה המציעה נתיב ללא הפסקה עד היעד שלכם. בנוסף, חשוב לזכור כי חברות תעופה אינן ששות להטיס חיות מחמד, ואם עוברים לטיסה עם חברת תעופה אחרת במהלך העצירה, יהיה צורך לאסוף מחדש את חיית המחמד שלכם.

מצב זה עשוי להיות מועיל במהלך טיסה ארוכה, אך חשוב שתקפידו על פרק זמן מספיק להפוגה בין הטיסות כדי שחיית המחמד שלכם תוכל להתאושש. בנוסף, אם אתם מחליפים חברת תעופה, עליכם לקבל את אישורי המכס להטסת בעלי חיים ובכך לעמוד בכל הדרישות המתאימות לכניסה למדינה אליה אתם טסים.

טיסות בתקופת האביב והסתיו

מומלץ להימנע מהטסת בעלי חיים בתקופות המאופיינות בטמפרטורות קיצוניות. רוב חברות התעופה יסרבו להטיס בעלי חיים בין אמצע מים לאמצע ספטמבר, או כאשר הטמפרטורות קיצוניות. הסכנה לחיית המחמד שלכם גבוהה, וצעדים אלו ננקטים על מנת לשמור על בטיחות חיית המחמד שלכם.
בנוסף, מומלץ להימנע מטיסה בתקופות החגים המאופיינות בתנועה גבוהה בשדות התעופה. אפשר לטוס באמצע השבוע כאשר עובדי חברת התעופה אינם עסוקים, ויכולים להקדיש לכם את מלוא תשומת הלב.

שימוש בציוד מתאים

תקנות חברות התעופה להטסת בעלי חיים דורשות שימוש בכלוב חסון עם אוורור נאות, צלחת מים, דלת נעולה היטב, גלגלים, וידית.
גודל הכלוב של חיית המחמד שלכם צריך להיות גדולת מספיק. חוקי חברות התעופה להטסת בעלי חיים דורשים שחיית המחמד שלכם תוכל לעמוד זקוף ולהסתובב בכלוב. לכן אל תתפשרו על הנוחות שלה וספקו להה מקום הולם להתמתח ולהרגיש בנוח.

השתמשו בכלוב ממתכת. יותר ויותר חברות תעופה דורשות כלובי מתכת להטסת בעלי חיים במקום כלובי פלסטיק, על מנת להבטיח את עמידות הכלוב. מומחי הטסת חיות מחמד ממליצים להתייחס ברצינות לצעד זה, בין אם אלו הן תקנות חברת התעופה או לא.

טייסט אוף דה ווילד - Taste Of The Wild